Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

δέδυκε μέν ά σελάννα καί Πληίαδες μέσαι δέ νύκτες παρά δ' έρχετ' ώρα έγω δέ μόνα καθεύδω
αλγεσίδωρος μυθόπλοκος ¨Ερος δ'ετίναξε μοι φρένας ώς άνεμος κάτ όρος δρύσιν εμπέτων

γρήγορα ή ώρα πέρασε ' μεσάνυχτα κοντεύουν 'πάει τό φεγγάρι πάει κι ή Πούλια βασιλέψανε ' καί μόνο εγώ κοίτομαι δώ μονάχη κι έρημη
Ο ¨Ερωτας πού βάσανα μοιράζει  , ο ¨Ερωτας πού παραμύθια πλάθει
μού  άρπαξε τήν ψυχή μου καί τήν τράνταξε ίδια καθώς αγέρας από τά βουνά χυμάει μέσα στούς δρύς φυσομανώντας

Set is the moon, long set the Pleiades
Mid night come and lone I slumber
Ache –parting ,  lie-weaving Eros my mind blew
Gale though oaken wood rushing like

Σαπφώ/ Sappho


Τέσσερα τραγούδια για την αδερφή μου

1.Αχ και νά'σουν αδερφός μου
  Ν'αγαπούσαμε όμοια κι οι δυό
  Να σου λέω έλα κι έλα
  Πήγαινε κι έλα
  Και θέλω μαζί σου να πιώ

  Αχ και νά 'σουν αδερφός μου
  Σπίτι σου να τριγυρνώ
  Ν'αγαπώ τους έρωτές σου
  Τους γείτονές σου
  Περνώντας να τους χαιρετώ

   Αχ να σ'είχα αδερφό μου
   Πάνω απ' τον ύπνο μου φρουρό
   Ν' ακουμπώ στην αγκαλιά σου
   Στην αγκαλιά σου
   Να πέθαινα με τον καιρό


  Oh that my brother you were
  That you and I alike we loved
  That  bid you come and come I said
  Go,and come
  And with you drink I desire

  Oh that my brother you were
  In your abode that I wander
  Your  lovers that I adore
  That passing by  your neighbours I greet

  Oh that my brother you were
  Over my dreams guarding
  In your arms recline
   And in your arms perish in time
Γεωργία Συλλαίου
    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου